top of page

Vacature financieel administratief medewerker

Binnen GreenWise Holland B.V. zijn wij opzoek naar iemand die de rol van financieel administratief medewerker kan invullen. Het is een afwisselende rol van 16-20 uur per week, waarin je onze business controller ondersteunt bij de debiteurenadministratie, crediteurenadministratie, HR-administratie en voorbereiding van rapportages en de jaarrekening.

Dus ben jij opzoek naar een leuke nieuwe uitdaging? Solliciteer dan direct via de onderstaande button!

Financieel administratief medewerker

GreenWise Holland B.V.

Amersfoort – Parttime (16 - 20 uur)

 

Wie zijn wij? 

GreenWise Holland en Energielabel Holland zijn sinds 2007 actief bezig met verduurzaming. Met een team van ambitieuze professionals werken wij aan onze missie om samen met vastgoedbeheerders, projectontwikkelaars, woningbouwcorporaties en particulieren de energietransitie in Nederland te realiseren. Daartoe verzorgen we met een team specialistische EPA-adviseurs energielabels voor woningen en utiliteitspanden en adviseren we onze opdrachtgevers bij het verduurzamen van hun vastgoed. Wij opereren landelijk met kantoren in Amsterdam en Amersfoort.

 

Jouw rol? 

Als Financieel Administratief Medewerker Vastgoed ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van de basisadministratie- en processen binnen GreenWise Holland. Je ondersteunt de business controller bij de debiteurenadministratie, crediteurenadministratie, HR-administratie en voorbereiding van rapportages en de jaarrekening. Daarnaast ondersteun je de organisatie op organisatorisch, administratief en secretarieel gebied. Zo ben je mede het eerste aanspreekpunt voor financieel administratieve vragen, handel je de binnenkomende post, e-mails en telefoongesprekken af en verstrek je algemene informatie aan derden.

 

Functie-eisen:

·Nauwkeurig en integer, weet prioriteiten te stellen, je bent enthousiast, flexibel en toont initiatief

·Beschikt over MBO werk- en denkniveau 

·Voelt je prettig in een klein team en fungeert hierbinnen als een ‘spin in het web’

·Kennis van en ervaring met financieel- administratieve pakketten zoals Exact Online

·Goede beheersing van MS Excel, MS Word en MS Outlook

·Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatie in de Nederlandse taal

·Bij voorkeur woonachtig in Amersfoort e.o.

 

Wat bieden wij?

·Een uitdagende en afwisselende rol met leuke collega’s in een ondernemend bedrijf.

·Een flexibele baan die flexibel is in te delen

·Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd

·Salaris tot €1.600,00 per maand afhankelijk van ervaring & opleiding

 

Onze locatie?

Ons kantoor is gevestigd op een bedrijventerrein in Amersfoort. Het kantoor is zowel met de auto als het openbaar vervoer zeer goed bereikbaar. Hiernaast hebben wij een kantoor in Amsterdam.

 

Interesse?

Solliciteer dan door op de bovenstaande button te klikken en je CV en motivatie naar ons te mailen. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

bottom of page